moonshriek.blogg.se

My gaming blog about nerd stuff!

De där om igår.

Kategori: Allmänt

Ja vet att jag sa att jag skulle skirva igår. Det blev ju inte av. Men! Skriver idag, de är väl alltid något.
 
Då det var fullbokat med händelser igår efter jobbet så fanns det ingen tid för nörderier, tyvärr. De suger lite att jobba förmiddag, går och lägger mig vid 20-20.30 tiden för att orka upp vid 04 på morgonen. Då hinner man inte med att nörda sig då Saga somnar vid ca: 19.30. 
 
Vi ser lite framåt istället.
 
- Warzone -
 
Så att deras kickstarter nådde idag 80k gränsen vilken låste upp Capitol till beställning, mysigt men jag håller mig nog till Cybertronic. 26 dagar kvar till kickstartern avslutas så hinns nog låsa upp mer godis innan man gör den slutliga beställningen.
 
- Blood Bowl
 
På söndag har jag och Jocke preliminärbokat en match med Nurgle mot Halflings. Ska bli väldigt intressant (Lovas bilder från detta). Har aldrig tidigare mött ett halflingslag så de ska bli spännande. 
Har Stefan tid blir de kanske även vår liga match spelad vore ju skönt då de är för längesen den skulle ha spelats.
 
-Sagan om Skuggrosen-
 
Arbetet går framåt sakta, lite finputs här och där blir nog ett ryck till helgen så ni får se nåt nytt och roligt. Kanske en bild på alla skills jag översatt! Har insett att jag måste in och finjustera klasserna också då vissa har skills alla levels och vissa var femte, väldigt underligt finns säkert en logisk förklaring men roligare med mer skills.
 
- WH 40k-
 
Har som mål att ta hem en unit (vad får vi se) som ska bli färdig målad i helgen, troligtvis blir det mina Kultister som även ska användas som Necromunda gäng. Bild utlovas på dessa också. 
 
 
Men nu väntar det wienerbröd sen sängen! Pusshejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: