moonshriek.blogg.se

My gaming blog about nerd stuff!

Bödeln och Ryssen!

Kategori:

Efter partiet ZOMBIE!!! Så åkte Lill-Sebban och William hem. Då passade jag Fähre och Anton på att ta på oss bödelsluvan och bege oss till den franska revolutionen i Guiliotine!! Ett fantastiskt roligt spel som går ut på att halshugga folk under revolutionen. Fähre tog hem vinsten med hela 40 poäng! Trodde jag skulle ha vinsten som i en ask efter att ha fått 17 poäng redan första dagen, men tji fick jag!

Efter förlusten i att skilja huven från kroppar så gick Anton hem, så jag, Jocke och Fähre plockade fram pisolerna och spelade Kablamo en taktisk brädspels version av ryskrolett! Väldigt kul och blev helt sjukt svårt att hålla koll på alla sina olika kulor man laddade i sin pistol och böt kulor med varann. Fähre bet i gräset först, så då var det headsup mellan mig och Jocke. . Där jag till slut förlorade, trist men man vinner inte jämt!!

Allt för denna vecka! Hejs!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: