moonshriek.blogg.se

My gaming blog about nerd stuff!

Farligt!

Kategori:

Ja det är verkligen farligt att kolla in nya spel. Någon la upp bilder på infinity modeller i en grupp på Facebook, så gick in på Infinity-sidan och ville typ ha hälften av alla grejer direkt så sjukt snygga modeller. . Fanns typ 8 olika fraktioner och vissa tilltalade mig mer än andra.

Sci-fi Islamister! 5/5!!







Riktigt min stil på modellerna, fast målade i urban-camo mönster då jag lever för cityfigths. Gillar skarpt!


Européer som suttit fast i ett maskhål. 3/5







Gillar dom, men inte i ett sf-spel men dom har ju suttit fast i ett hål och är inte lika utvecklade som dom andra. Känns mer apokalyps över dom än sci-fi, vilket inte är dåligt!

Rymdskepps nomader 4/5










Jag har en svaghet för masker och stilrena hjälmar. Ruskigt snygga, får wn riktig Sci - fi känsla av dom.

Tohaa. lets, ha! Får lite eldar känsla men ändå inte. 4/5 på vissa andra 3/5





De här två modellerna är 4/5 deras andra är lika sämre enligt mig så dom ligger på 3/5.

Mercenaries. Antar att alla kan ha dom och den här liraren får fan 5/5 då skickar ut Deadpool vibbar!





De är de ja bjuder på idag kika in deras sida! http://www.infinitythegame.com/infinity/en

Kommentarer


Kommentera inlägget här: