moonshriek.blogg.se

My gaming blog about nerd stuff!

Warzone

Kategori: Allmänt

Så mina planer var ju att spela Cybertronic. Har alltid gillat cyborgs och robotar och deras modeller var faktiskt riktigt snygga! 
 
 
Bilden är ju tok-stulen från deras KS-sida som finns länkad till höger --->
 
Då min budget för detta projekt låg på ca 600kr tänkte jag mig köpa en Grundbox (Everassur eller Immortal som hjälte, 10 Chasseurs och 1 Cuirassier).
 
Hade också tänkt lägga till en unit med 2 Cuirassiers. För att den man får i grundboxen bara är 1 och en laglig unit är mellan 1-6 
 
Sen som sista unit hade jag tänkt mig 3 Machinators. Så hade blivit lite större men färre modeller än standard. 
 
Det var min plan att köpa innan....
 
CAPITOL!
 

Jag har aldrig gillat ´Merica!, har alltid varit en Sovjet/Ryss kille.. Men dom här modellerna fick mig på andra tankar. Har alltid gillat Fallout serien och i nyaste New Vegas har fraktionen NCR en special styrka kallad rangers och dom såg väldigt lika ut med Capitols infanteri.
 
Ranger från New Vegas
 
Capitols Infanteri
 
Ännu mer tok-stulna bilder från deras KS-sida här är allt man kan lägga till på sin order från Capitol.
 
De här tänkte jag beställa!
 
Det här är vad man får med i grundboxen! Bilder nedan...
 
Hjälten!
Big Bob, en riktig man har inte en utan två gatlings!
 
Troops!
10st Infanterister!
 
Light veichles
2st Purple Sharks!
 
Extra Tillägg!
 
 
En unit med Free Marines!
 
 
Och en unit med Martian banshees.. 
 
Detta för 550kr! Tack och bock! Nu vet ni vad ja kommer måla i framtiden! Hejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: